Re: chyba po dysku...

Autor: P.apa5.merf <ghfd_at_onet.pl>
Data: Sat 07 Aug 2010 - 14:01:44 MET DST

Órzytkownik "Marek" napisał:
> Miałem dysk, na którym torchę danych było. W tyym najważniejsze w volumne
> truecrypt-a. Klonowałem go goostem do 2 komputera i.... sklonowałem w 2
> stronę, czyli po dysku.. Jest szansa za ludzkie pieniądze (do 2000)
> odzyskać ten pli truecrypt?

ja to się dziwię ze posiadajac dane na zaszyfrowanym dysku nie miałeś
zrobionej ich kopii!:O(

natomiast co do odzyskania to wybacz, ale za rozsądne pieniądze nic niestety
nie da się w tym przypadku zrobić, bo tego nie da sie zrobić za pomocą kompa
i oprogramowania, podobno przy jednokrotnym nadpisaniu da sie to zrobić ale
to są jusz kosmiczne pieniadze, otwiera się dysk i skrobie po nim
mikroskopem elektronowym czy rendgenem, ale jak mówiłęm to jest kosmiczna
kasa, wiec poguć się i zapomnij o tych danych!:O)