Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 04 Aug 2010 - 11:59:58 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rados³aw Sokó³"
>Mo¿liwe. Ale to ¶wiadczy o problemach z oprogramowaniem lub
>o specyficznym sposobie wykorzystania komputera, ale nie o
>b³êdnym dzia³aniu mechanizmu stronicowania.
>
>Swapowanie na RAM-dysk jest bez sensu, bo jest przerzucaniem
>danych miêdzy RAMem a RAMem.

Niestety, czasem swapowanie jest po prostu nadgorliwe.

>Bo oprogramowanie by³o niedostosowane do dotychczasowego?

Radek, chyba sam nie wierzysz w to, co piszesz.
"Oprogramowanie niedostosowane do algorytmu swapowania w OS"???
Swapowanie ma byæ przezroczyste dla userlandu. Je¶li sobie nie radzi, to
znaczy, ¿e jest skopane. Albo nieprzystosowane do pewnego konretnego
zastosowania (o ile zawodzi w pewnych szczególnych wypadkach).
BTW, nigdy siê w to jako¶ specjalnie nie zag³êbia³em - jest we windows
jaki¶ odpowiednik linuksowego /proc/sys/vm?

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |