Re: problem z kompem

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Tue 03 Aug 2010 - 01:17:47 MET DST

"Szymon von Ulezalka" <sz.gruszczynski@googlemail.com> wrote in message
news:add029f4-a1b9-4b39-8644-e603bb18652c@m1g2000yqo.googlegroups.com...
> a tak swoja droga- na zasilaczu (poki co ogladanym przez tylna kratke,
> bo ciezko jest toto rozkrecic bez jakiegos w miare porzadnego
> srubokretu), dokladniej na owych elementach, ktore sa obkrazone
> miedzianym drutem- jest jakis plyn (badz cialo stale)- wyglada to
> jakby to wycieklo z niego, plyn jest bialy, wyglada nieco jak silikon
> (ale dostac sie do tego jeszcze nie moge, a i fotek z fonu nie mam jak
> przerzucic). ah, toto nie jest plyn- wyglada jak cos zastyglego- czy
> toto jest normalne, czy juz mam zasilacz spisac na straty?

cewki zalewa sie silikonami czy zywicami zeby nie piszczaly, to normalne

szukaj napuchnietych kondensatorow, chociaz przy tak przewymiarowanym
zasilaczu jest to malo prawdopodobne

ogolnie jezeli problem jest sprzetowy to nie ma zbyt wielu mozliwosci

glowni podejrzani to zasilacz, plyta
szanse ze to procesor sa niewielkie
ram mozna sprawdzic wyjmujac wszystkie poza jedna koscia i zamieniajac
zostaje karta graficzna, ktora raczej nie powinna dawac takich efektow

prawdopodobnie wszystko masz na gwarancji (zazwyczaj po 36 miesiecy)
wiec z rozkrecaniem sie nie spiesz