Re: problem z kompem

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Tue 03 Aug 2010 - 00:50:39 MET DST

dzieki za odpowiedz, juz sprawdzam

a tak swoja droga- na zasilaczu (poki co ogladanym przez tylna kratke,
bo ciezko jest toto rozkrecic bez jakiegos w miare porzadnego
srubokretu), dokladniej na owych elementach, ktore sa obkrazone
miedzianym drutem- jest jakis plyn (badz cialo stale)- wyglada to
jakby to wycieklo z niego, plyn jest bialy, wyglada nieco jak silikon
(ale dostac sie do tego jeszcze nie moge, a i fotek z fonu nie mam jak
przerzucic). ah, toto nie jest plyn- wyglada jak cos zastyglego- czy
toto jest normalne, czy juz mam zasilacz spisac na straty?

pozdrawiam
szymon