Re: Zestaw ~1500 zł

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Mon 02 Aug 2010 - 15:46:49 MET DST

Dnia 02-08-2010 o 14:33 Przemysław Ryk napisał na pl.comp.pecet:

> Wybacz. Argument "więcej i jeszcze więcej rdzeni" bez jakiegoś sensownego
> uzasadnienia jest dla mnie dość kruchy.

Gdzie jest Twój argument o potrzebie "więcej pamięci" oprócz wydumanego
przez Ciebie większego komfortu pracy?
Podałem Ci zużycie pamięci u siebie. Do tego musiałem uruchomić specjalnie
na Twoje potrzeby kilka dodatkowych programów - czego normalnie nie robię,
bo po co!
Jeżeli moje argumenty są dla Ciebie kruche, to co sądzisz o swoich?

Owszem można liczyć na to, że wielowątkowość nigdy się nie rozwinie, tak
samo jak na to, że nie będzie nigdy potrzeba więcej niż 3GB pamięci i
zmiany systemu.
W dalszym ciągu nie odróżniasz pojęcia dołożenia od wymiany.

> Podasz parę przykładów, gdzie można zaobserwować to równe rozkładanie
> obciążenia na poszczególne rdzenie w przypadku korzystania z programów,
> które raczej wielowątkowo nie pracują?

A dlaczego miałyby się nie obciążać? U Ciebie jeden pracuje, a drugi się
nudzi? Odróżniasz wielordzeniowość od wielowątkowości?

--
WiesłaW
Opera Mail