Re: Brother MFC-250C

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 01 Aug 2010 - 15:44:30 MET DST

Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:i33klp$l4d$1@node1.news.atman.pl...

> Totez przedluzka USB wystarczy ;-) Aczkolwiek, gdyby router sie popsul
> (odpukac w niemalowane;-) ), to zawsze mozna kupic taki, ktory ma port USB
> do podlaczenia drukarki/pen drive/zewn.dysku/modemu 3G...

Nie wiedziałam, że do routera można popodłączać wszystkie urządzenia na
USB (zamiast do USB komputera). Ale jak się czegoś nie widzi na oczy i
nie było to przedtem potrzebne to można nie wiedzieć :-)
->
Tak mówią specjaliści od sprzedawania. A naprawdę rzadko którą drukarkę da
się uruchomić w ten sposób.