Re: Jaki laptop wybrać?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun 01 Aug 2010 - 15:48:03 MET DST

Dnia Sat, 31 Jul 2010 21:46:53 +0200, Norbert napisał(a):

> OK, przebrnijmy przez to jeszcze raz.
> CHCE kupić nieporęcznego laptopa z dużym ekranem.
(ciach...)
> Ba... zostaną też głośniki 5.1 gdy bede chciał z lapka zrobić chwilowe
> kino domowe.

Obawiam się, że będziesz do tego musiał jeszcze dodatkową dźwiękówkę kupić,
bo pewnie w lapie będzie maksymalnie 2.1.

(ciach...)
> Potrzebny mi lapek z duza matrycą , mocnymi bebechami.
> A jedne o c się rozchodzi to pomc w wyborze takiego "giganta" pod
> wzgledem wyboru takiego ktorego bateria w razie co wytrzyma najdluzej.
> W opisach producentow przykladowo Toshiba wytrzymuje 4h. I nie potrzebne
> mi te 4h do grania w gry itp tylko do spokojnego przeslania poczty,
> przejrzenia netu itp. Cala reszta zasobożernych rzeczy bedzie robiona na
> podlaczonym zasilaniu.

Moim zdaniem z opcji: dobrze, tanio i szybko możesz makysmalnie wybrać
kombinację dwóch tych parametrów. Nie wierzę po prostu i jeszcze się nie
spotkałem z lapem, który oferując dużą wydajność przy jednocześnie dużych
gabarytach dałby radę popracować na baterii 4 godzin.

> Mozecie uwazac ze mi odbilo, ze pakuje sie w klopoty, ale powtarzam,
> przemyslalem za i przeciw i po prostu wiem czego chce.
> I nie chce mi sie wierzyc ze w cenie powiedzmy do 4,5tys nie uda mi sie
> znalesc mocnego sprzetu ktorego bateria bedzie trzymala tylko 10 minut.
> Chce po prostu wybrac taki w tej grupie cenowej ktory na bateria "w
> razie co" bedzie mogl wytrymac najdluej.

To IMVHO szykuj się na czas pracy na baterii w granicach 1,5 do maksymalnie
2 godzin.

[ Życie jest piękne! Jeśli prawidłowo dobierze się środki antydepresyjne.  ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]