Re: Brother MFC-250C

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Sun 01 Aug 2010 - 13:09:38 MET DST

W dniu 2010-08-01 04:03, jurajski Jaskiniowiec pisze:

> Na Allegro widze, ze chodza po ~11zl (ActiveJet AB-1000[C/M/Y/BK]). W
> sklepach sa w podobnej cenie. Czesto spotykam sie z praktyka, ze niby
> jakies zamienniki sa b. tanie, ale albo jakosc tuszu wola o pomste do
> nieba, albo tego tuszu jest tam tyle, ze starcza na kilka drukowan ;-)

Już widziałam w jakimś sklepie. Oryginały za ponad 30 zł i zamienniki po
11 zł. bodajże.
Zobaczę jakie będą te, które zakupiłam na Allegro. Bardzo dużo ludzi
kupuje u tego faceta (po 2,90), więc może są niezłe.

> Totez przedluzka USB wystarczy ;-) Aczkolwiek, gdyby router sie popsul
> (odpukac w niemalowane;-) ), to zawsze mozna kupic taki, ktory ma port USB
> do podlaczenia drukarki/pen drive/zewn.dysku/modemu 3G...

Nie wiedziałam, że do routera można popodłączać wszystkie urządzenia na
USB (zamiast do USB komputera). Ale jak się czegoś nie widzi na oczy i
nie było to przedtem potrzebne to można nie wiedzieć :-)

--
animka