Re: Brother MFC-250C

Autor: jurajski Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec_at_jaskinia.na.jurze>
Data: Sun 01 Aug 2010 - 04:03:12 MET DST

Dnia 01-08-2010 o 00:41:06 Animka <animka@to.nieja.wp.pl> napisał(a):

> Chciałam zobaczyć ceny tych pojemników z tuszem o którym piszesz, ale w
> tym sklepie Activejet nie podajÄ… cen!

Na Allegro widze, ze chodza po ~11zl (ActiveJet AB-1000[C/M/Y/BK]). W
sklepach sa w podobnej cenie. Czesto spotykam sie z praktyka, ze niby
jakies zamienniki sa b. tanie, ale albo jakosc tuszu wola o pomste do
nieba, albo tego tuszu jest tam tyle, ze starcza na kilka drukowan ;-)

> Aha :-)
>
> Mam już router i bramkę. Narazie (odpukać) dobrze się sprawują przez
> parę lat, więc nie ma sensu zmieniać.

Totez przedluzka USB wystarczy ;-) Aczkolwiek, gdyby router sie popsul
(odpukac w niemalowane;-) ), to zawsze mozna kupic taki, ktory ma port USB
do podlaczenia drukarki/pen drive/zewn.dysku/modemu 3G...

--
SprzedamTO.pl