Re: RAID 0 w praktyce

Autor: OMSON <omson_at_autograf.pl>
Data: Sun 01 Aug 2010 - 02:06:29 MET DST

maX pisze:

> Skoro dane zajmują mniej niż 2 GB, to najszybsze byłoby, zamiast dysków,
> dodatkowe 2 GB RAM na ramdysk.

Nie wiem jak host zarządza tymi danymi (ile pakuje w RAM/ile doczytuje z
dysku). Fakt jest taki, że są to biblioteki wielowarstwowe i zajmują
40GB na dysku. Następny fakt jest taki, że nie mam pieniędzy na
inwestycje do tego komputera a przekładam z innego dysk 250GB na system,
toteż obecny 80GB mogę spiąć z drugim 80GB (który mam pod ręką) w celu
poprawy wydajności (biblioteki nie powinny siedzieć na fizycznie tym
samym dysku co OS wg producenta sampli).

Pzdr, OMSON