Re: WiFi USB udajace dysk?

Autor: Ghost <ghost_at_everywhere.pl>
Data: Mon 28 Jun 2010 - 16:20:11 MET DST

Użytkownik "Czeresniak" <darek1980@op.pl> napisał w wiadomości
news:i0aamo$lqf$1@news.onet.pl...
> a może da się załatwić poprzez mapowanie dysku??

No o tym mowa. Ale to co wtykasz do portu musi mapowac przez wifi, a od
strony wtyku udawac dysk (protokol dysku). Przypominam, ze zastosowanie
byloby nie tylko do PCta, ale przede wszystkim, do roznych wiez z DVD,
samych odtwarzaczy DVD, tunerow sat cyfrowych - te urzadzenia maja porty
usb, ale do nich mozna podlaczac tylko rzeczy dyskopodobne, nie obsluza
golego adaptera WIFI.