Re: WiFi USB udajace dysk?

Autor: Paweł <pawel.neo_at_neostrada.pl>
Data: Mon 28 Jun 2010 - 18:21:55 MET DST

> Czy spotkal sie ktos z takim urzadzeniem podpinanym pod USB, udajacym
> dysk USB, ale de facto laczacym sie WiFi z jakims zasobem po USB?

Szukałem kiedyś podobnych urządzeń. Nie znalazłem. Musiałem więc coś
takiego zrobić. Powstało malutkie urządzenie nieco większe od pudełka
zapałek ma z jednej strony ma złącze USB na którym "udaje" dysk a z
drugiej LAN (ew. WiFi lub GSM). Wtyka się to do ramki cyfrowej lub
monitora z funkcją pokazu slajdów. Całość służy do wyświetlania reklam
(obrazków JPEG) lub innych informacji pobieranych on-line z serwera.

Paweł