Re: Co sie dzieje gdy mostek NB sie przegrzewa

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Sun 27 Jun 2010 - 09:32:35 MET DST

Użytkownik "vissim" <vissim@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1tqy529k9g3l3.2q51ai2cfamu$.dlg@40tude.net...

> Co sie dzieje jezeli mostek polnocny sie przegrzewa ? Poludniowy obskuguje
> inne urzadzenia, i jakos nie ma problemow z przegrzewaniem, ale do

ale z mojego doświadczenia, niewielkiego ale.., płyty które padły miały
uwalony własnie ten mostek południowy.
Mnie też firma Gigabyte zmusiła do wcześniejszego prześcia z P4 na C2D. A
taki wypas płyta była. Komp się wyłaczył a rano juz ie właczył. Południowy
pażył w łapki po dotknięciu. Teraz są tylko Asusy u mnie i znajomych i mają
się dobrze.No ale na moim P5K-E są radiatorki na wszystkich czipsetach.

--
Irokez