Re: USB 3 na śledziu do PCI

Autor: aaaa <aaaa_at_aaaaaaaaaaaaaaaaaaa.com>
Data: Sun 27 Jun 2010 - 01:31:51 MET DST

Ja tam mam kilka dyskow 2,5 na USB i wszystkie osiagaja do 30 MB/s, ale
jeden- uwaga- 40 MB/s.
Ten szybki to PQI. Goly wyciaga 30 MB/s w HD Tune, ale po zainstalowaniu
programu TurboHDD- HDTune pokazuje wlasnie 40 MB/s.
Moze mi to ktos wytlumaczyc? Jakis ten program magiczny jest? Program dziala
tylko z tym PQI- innych nie obsluguje.
Same dyski (nie na USB) to by pewnie wiecej wyciagnely, bo w laptopie mam
dysk 2,5" i wyciaga do 70 MB/s a te na USB sa niegorsze parametrami.
A tak swoja droga to jak to jest, ze USB 2.0 ma niby 480 Mbit (czyli 60
MB/s), ale takich predkosci nie wyciaga? Na kazdy bajt danych dorzucany jest
bajt kontrolny? Jesli tak to inzynierow, ktorzy to zaprojektowali nalezy
wylac bo jest to chyba najgorszy protokol danych jaki istnieje.