Re: Dwa monitory - dwa pytania

Autor: maX <aver_at_wywaltointeria.pl>
Data: Sun 27 Jun 2010 - 00:41:41 MET DST

Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości
news:4c219ff1$1@news.home.net.pl...

> Padł jeden z monitorów.
> 2. Czy mozecie mi polecic niedroga karte "panoramiczna"

No to padł monitor czy grafa?

> z dwoma zlaczami DVI, do której bym podlaczyl 2 monitory?
> Widze tylko karty ze zlaczami mieszanymi d-sub/dvi.

Sklepy maja nieraz wyszukiwarki. Zahacz w wyszukiwarce "2xDVI" i uszereguj
cenami.
Alternatywnie moze być karta z DVI, DSUB i HDMI. Wtedy przelotka z HDMI na
DVI i masz 2xDVI (acz nie wszystkie takie karty na to pozwalaja i czasami
jest tylko wybór DSUB+DVI lub DSUB+HDMI, nie ma opcji DVI+HDMI)

> Jeszcze dodam ze potrzebna jest mi rozdzielczosc i ostrosc,
> nie wydajnosc grafiki.

DVI to nie DSUB, jakość będzie taka sama z Palita za 100zł co z Asusa za
2000 zł. Wiec wystarczy najtańsza karta z 2xDVI.