Re: Rozmiary kart graficznych - poproszę.

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Tue 22 Jun 2010 - 21:46:35 MET DST

On Tue, 22 Jun 2010, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

> Zastanów się jak zapewnisz w miarę swobodny opływ powietrza gdy dyski
> będą przy samej karcie i do tego przesłaniane przez kable. Moze jednak
> warto zmienić budę na większą?

  Nie, zmieniłem kartę na mniejszą ;)

  Problem rozwiązałem "empirycznie", polazłem do fizycznego sklepu
w którym 9800GT mieli całą jedną sztukę, z wierzchu wygląd opisywalny
słowem "chińszczyzna" :) (niesłusznie, bo jak to mawiają: "chińczyk
zrobi za tyle za ile zapłacili", z "wykończeniem" też zrobi), jakieś
dławiki z lekka zalane plastikiem na wierzchu, nazywa się toto
inno3d - stronę mają, inno3d.com, więc nie jest taka całkiem
noname, tyle że nabyta karta to skrzyżowanie modeli "9800 GT"
(bez "dużego" przykrycia, widać praktycznie całą płytę i jest
tylko wentylator) a "9800GT HDMI" (ma wyjścia 1szt. dual DVI,
1 szt HDMI i 1 szt. VGA).
  Znaczy strona niekompletna (ale to nie jest aż tak dziwne).
  Karta nie ma gniazda dodatkowego zasilania.
  DVI na pewno "chodzi" dual, bo właśnie to sprawdziłem ;)
  Oznaczenie: N98GT-1DDV-C2CX (z pudełka, bo karta już w kompie).
  Cenowo sporo taniej od Gainwardów i innych takich.

> 3 miesiące temu też miałem taki dylemat

  :D

> Zdrówko

  Wzajemnie, dziękuję za odzew!