update, bylo: Rozmiary kart...

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Tue 22 Jun 2010 - 22:52:55 MET DST

On Tue, 22 Jun 2010, Gotfryd Smolik news wrote:

> Nie, zmieniłem kartę na mniejszą ;)
>
> Problem rozwiązałem "empirycznie", polazłem do fizycznego sklepu
> w którym 9800GT mieli całą jedną sztukę, z wierzchu wygląd opisywalny
> słowem "chińszczyzna" :)
[...]
> (bez "dużego" przykrycia, widać praktycznie całą płytę i jest
> tylko wentylator) [...]

...no i właśnie brak "tunelu" na powietrze (obudowa ma kratkę na wylot
gorącego powietrza, a jakże) wyszedł mi bokiem: karta *siebie*
chłodzi całkiem skutecznie.
  Jak zamknąłem obudowę, to (na szczęście włączony) HDD health nawrzucał
mi od 50 stopni w górę :> (i dość szybko rosło). Dyski z drugiej
stron mają nadmuch zimnego powietrza od przodu obudowy, przypomnę
dla porządku :), ale prawdą jest iż tam są dwie grafiki (drobiazg).

  Chyba mnie czeka wydłubanie "tunelu" z jakiejś folii :[
(ale to tak za tydzień, na otwartej obudowie działa jako tako ;))

pzdr, Gotfryd