Re: Rozmiary kart graficznych - poproszę.

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 22 Jun 2010 - 15:49:49 MET DST

On Tue, 22 Jun 2010 15:00:09 +0200, Gotfryd Smolik news
<smolik@stanpol.com.pl> wrote:

> Założona karta ma 23cm - w całości jest to "płyta główna" karty,
>co zaznaczam bo w innych modelach może wystawać radiator albo coś
>w tym stylu - a byłoby miło, jakby dało się zmieścić w 21cm,
>wtedy dyski bym normalnie zatrzasnął.

Zastanów się jak zapewnisz w miarę swobodny opływ powietrza gdy dyski
będą przy samej karcie i do tego przesłaniane przez kable. Moze jednak
warto zmienić budę na większą? 3 miesiące temu też miałem taki dylemat
- kumpel poprosił o zmontowanei mu zestawu do gier i chciał ATI Radeon
HD 5970. A ta karta ma 310mm długość i wypadałoby żeby otwory z przodu
nie były zaśłonięte. Efekt był taki że dość długo szukałem budy w
którą ta karta się mieści a która by nie zabiła cenowo. Teraz dyski -
4 sztuki - wiszą w koszyku na górze a na dole jest sporo miejsca na
druga karte jakby bł?a tak potrzeba. ;-)

Zdrówko