Rozmiary kart graficznych - poproszę.

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Tue 22 Jun 2010 - 15:00:09 MET DST

  Witam.
  Szukam tajnych danych.
  A co najmniej poufnych, stanowiących tajemnicę przemysłową.

  Konkretnie - długości kart, dla ustalenia uwagi liczonej od
powierzchni szyny (z obudowy komputera, do której przykręcana
lub inaczej "przyblokowywana" jest karta), do jej drugiego
końca, tego we wnętrzu komputera, najlepiej z informacją
czy i na ile wystają gniazda/złącza skierowane do wnętrza
kompa (dodatkowe zasilanie itede).

  Interesują mnie nVidiowe 9800GT lub 250GTS (z niewielkim wskazaniem
na to drugie), koniec listy (GTX nie wchodzą w rachubę ze względu
na cenę, a nic niżej nie spełnia wymagań).

  Problem jest taki, że mam po prawdzie dużą ale "zwykłą", nieserwerową
obudowę, z załadowanymi kilkoma dyskami (wersja "przełóż gdzieś dyski"
odpada - nie ma gdzie), i po prawdzie wcisnąłem pożyczoną 9800GT,
ale tylko kosztem luźnego wsadzenia dysków (nie są zamocowane, a tylko
włożone w szczeliny) i odsunięcia ich aż do wentylatora (z jednej
strony opierają się o wentylator, z drugiej kabelki z dysków są ściśnięte
z kabelkami zasilania karty graficznej).

  Założona karta ma 23cm - w całości jest to "płyta główna" karty,
co zaznaczam bo w innych modelach może wystawać radiator albo coś
w tym stylu - a byłoby miło, jakby dało się zmieścić w 21cm,
wtedy dyski bym normalnie zatrzasnął.

  Jakby kto miał dostęp i mógł zmierzyć oraz zapodać długości kart
dostępnych np. w Proline:
http://www.proline.pl/sklep.php?g=Karty+graficzne&stan=dostepne&view=bestseller&sort=cena&wektor=0
  czy coś z tego:
http://www.lis.com.pl/skleplis/index.php?cPath=340&page=1&sort=3a
...i acz raczej na Palit się nie nastawiam, to jak będzie "najlepszym
wyjściem" nie wykluczam - byłbym wdzięczny za podanie rozmiaru!
(najlepiej z uwagą czy i gdzie jest złącze zasilania i ile wystaje,
bo może w niektórych wersjach być, ale np. "schowane" w radiatorze.

  Ech, wybraźnia producentów...

"Szprytnym" doradzaczom doradzam rozwagę... ;) (z uwagi na temat)

pzdr, Gotfryd