Re: Serwer do backupu - co polecacie?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 22 Jun 2010 - 13:24:54 MET DST

On Mon, 21 Jun 2010 23:04:18 +0200, BQB
<adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote:

>Firma nie jest duża, ma dwie lokalizacje w jednym mieście, serwerownia
>jest w jednym miejscu. Jak firma pójdzie z dymem, to dane jej nie będą
>potrzebne. Jednakże, planowane jest w przyszłości kopiowanie zasobów
>backupu do domu szefa, ale w chwili obecnej, chcę, aby firma miała
>jakikolwiek sensowny backup, bo go do chwili obecnej nie miała. Jestem
>nowym człowiekiem w tej firmie i dopiero "wchodzę". Firma właśnie
>straciła trochę danych, choć już 2 dnia po moim autycie monitowałem o
>braku backupu i nikt się tym nie przejął. Po utracie danych zapadła
> [...]

Poszperaj za Intelem SS-4200 - niestety nie wiem czy jeszce
produkowanym. To nie jest rozwiązanie rackowe. W jednej z firm chodzi
mi z 4 dyskami 2TB Seagate w RAID-5 do podobnych celów jakie Ty
potrzebujesz. Acha - stoi w całkiem innym miejscu niż serwery tej
firmy - w księgowości na szafie bo tak im pasowało. ;-) Kosztowało
toto ~800PLN plus dyski. O tu masz opis:
http://dyski.cdrinfo.pl/artykuly/nas/intel-ss4200-e/index.php

Zdrówko