Re: Serwer do backupu - co polecacie?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 21 Jun 2010 - 23:04:18 MET DST

kamil pisze:

> "zielony bazyliszek" <bazyliszekzielony@amorki.pl> wrote in message

> Niech moze kolega BQB zajmie glos, ale z ilosci systemow do backupowania
> wnioskuje, ze to jakies male biuro a nie firma z oddzialami na calym
> swiecie i serwerami pod kontrola ESX z replikacja w centrach na drugim
> koncu swiata.

Firma nie jest duża, ma dwie lokalizacje w jednym mieście, serwerownia
jest w jednym miejscu. Jak firma pójdzie z dymem, to dane jej nie będą
potrzebne. Jednakże, planowane jest w przyszłości kopiowanie zasobów
backupu do domu szefa, ale w chwili obecnej, chcę, aby firma miała
jakikolwiek sensowny backup, bo go do chwili obecnej nie miała. Jestem
nowym człowiekiem w tej firmie i dopiero "wchodzę". Firma właśnie
straciła trochę danych, choć już 2 dnia po moim autycie monitowałem o
braku backupu i nikt się tym nie przejął. Po utracie danych zapadła
szybka decyzja zezwalająca na zakup. To urządzenie do backupu będzie
kosztować niemal tyle, co te stojące tam serwery. Jako, że po utracie
danych wszyscy w firmie chcą mieć kopie swoich danych, również
lokalnych. A tych lokalnych jest dużo. W przyszłości to ograniczę, puki
co, nie mam takiej możliwości.
A na razie czytam co ludzie piszÄ… ciekawego.