Re: W poszukiwaniu specyficznego netbooka :)

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Mon 21 Jun 2010 - 18:35:33 MET DST

W dniu 21 czerwca 2010 17:33, bilbo pisze:

> He he, no tak, fachowiec ze mnie :) Chodzi mi o możliwość połączenia się
> z internetem przez komórkę :)

No to komórkę możesz przecież połączyć przez USB lub BT i korzystać z
internetu. Ale pewnie Ci chodzi o wbudowany modem GSM.

> Fajny jest:
> HP PAVILION DV2-1040EW 12.1"/MV40/2GB/160GB/ATI X1250/WLAN/MODEM HSDPA
> 3G/no BT/CZYTNIK/VHB
> Tylko instalują na nim Vistę, a ja wolałbym 7 lub XP zdecydowanie.
> Uwzględniając moją.... nazwijmy to średnią znajomość tematu :) czy jest
> coś, na co powinienem szczególnie zwrócić uwagę kupując netbooka? Żeby
> nie zostać z urządzeniem, które będzie miało bardzo zmniejszoną
> funkcjonalność, bo czegoś tam nie będzie miało albo coś w starej lub
> wolnej wersji.

Co do systemu w ww. modelu, to zapytaj się w HP , bo prawdopodobnie jest
możliwość za jakąś tam dopłatą wymienić sobie Vistę na Win7.

Pomijając już różnorakie opinie, to jednak unikałbym procków AMD ze
względu na grzanie się, może akurat ten jest git.

Jak dla mnie, to ważny jest BT, bo to sprzęcicho wybitnie mobilne, i
niby można za grosze dokupić sobie taki pipek, co wysteje tylko na kilka
mm, ale jednak zawsze coś tam siedzi :) Nie wiem, może to tylko
objawiający się u mnie dyskomfort psychiczny :P

A jeszcze co do ww modelu, to brałby już wyłacznie ekran o proporcjach
16:9 czyli o rozdzielczości 1366x768.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?