Re: W poszukiwaniu specyficznego netbooka :)

Autor: bilbo <bilbek_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Jun 2010 - 19:21:04 MET DST

Piotr M wrote:

> No to komórkę możesz przecież połączyć przez USB lub BT i korzystać z
> internetu. Ale pewnie Ci chodzi o wbudowany modem GSM.

Pewnie tak :) Ale nie będę się upierał. Właściwie to ja sam nie jestem
bardzo mobilny, zależy mi natomiast na tym, że w różnych miejscach w bliskim
otoczeniu rozłożyć klawiaturę i nie siedzieć murem przy komputerze
stacjonarnym w jednym kącie domu.

> Co do systemu w ww. modelu, to zapytaj się w HP , bo prawdopodobnie
> jest możliwość za jakąś tam dopłatą wymienić sobie Vistę na Win7.

Zapytam. Mam nadzieję, że to możliwe, w końcu to produkt tej samej firmy.

> Pomijając już różnorakie opinie, to jednak unikałbym procków AMD ze
> względu na grzanie się, może akurat ten jest git.

Nie jestem uprzedzony do AMD, ale wezmę pod uwagę. Mamy taki pierwszy dzień
lata, że grzanie się procesora nie straszne mi jest :)

> Jak dla mnie, to ważny jest BT, bo to sprzęcicho wybitnie mobilne, i
> niby można za grosze dokupić sobie taki pipek, co wysteje tylko na
> kilka mm, ale jednak zawsze coś tam siedzi :) Nie wiem, może to tylko
> objawiający się u mnie dyskomfort psychiczny :P
>
> A jeszcze co do ww modelu, to brałby już wyłacznie ekran o proporcjach
> 16:9 czyli o rozdzielczości 1366x768.

Okay. Dzięki. Mam trochę "więcej jasności w temacie".

A jeszcze dopytam o tego Athlona 2000+, którego mam - czy taki note/netbook
działa dużo szybciej od mojego komputera? Będę robił mniej więcej to samo,
co dotąd, tylko chciałbym sprawnie i nie siedząc w jednym miejscu :)

Pozdrawiam
Lech

--
"Czarodziejskie przygody Franka": www.lomazy.eu/franek