Re: W poszukiwaniu specyficznego netbooka :)

Autor: bilbo <bilbek_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Jun 2010 - 17:33:38 MET DST

Piotr M wrote:

> A tak z ciekawości, jakie parametry są wg Ciebie sprzeczne? I co to
> jest port GSM? Chodzi Ci o modem?

He he, no tak, fachowiec ze mnie :) Chodzi mi o możliwość połączenia się z
internetem przez komórkę :)

> Uwzględniając ww parametry, to w cenie do 1600zł chyba ciężko będzie
> (IMO ta bateria i ten wbudowany modem klasyfikuje netbooki (czy małe
> laptopy) na wyższą/droższą półkę)
>
> Może tu coś wybierzesz:
> http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/529738

Fajny jest:
HP PAVILION DV2-1040EW 12.1"/MV40/2GB/160GB/ATI X1250/WLAN/MODEM HSDPA 3G/no
BT/CZYTNIK/VHB
Tylko instalują na nim Vistę, a ja wolałbym 7 lub XP zdecydowanie.
Uwzględniając moją.... nazwijmy to średnią znajomość tematu :) czy jest coś,
na co powinienem szczególnie zwrócić uwagę kupując netbooka? Żeby nie zostać
z urządzeniem, które będzie miało bardzo zmniejszoną funkcjonalność, bo
czegoś tam nie będzie miało albo coś w starej lub wolnej wersji.

Lech

--
"Czarodziejskie przygody Franka": www.lomazy.eu/franek