Re: W poszukiwaniu specyficznego netbooka :)

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Mon 21 Jun 2010 - 14:31:06 MET DST

W dniu 21 czerwca 2010 13:38, bilbo pisze:
> [...]
> sprzeczna. Ale spróbuję z Waszą pomocą, może jest taki model?
>
> 1. Komputer ma być lekki, przenośny - głównie do pisania, internetu i
> prostych prac graficznych, czasem obróbki muzyki, czasem też do
> starszych gier :)
>
> 2. Wygodna klawiatura, obecność lewego altu! (jestem mańkutem :))
>
> 3. Długi czas pracy na bateriach: od 5 godz.
>
> 4. Ekran... wolałbym większy niż 10 cali. Chociaż 11...
>
> 5. 2Gb RAM-u, w miarę wydajny, także karta graficzna w miarę możliwa
>
> 6. System Windows 7 lub XP.
>
> 7. WiFi, port GSM, Bluetooth, czytnik kart pamięci...

A tak z ciekawości, jakie parametry są wg Ciebie sprzeczne? I co to jest
port GSM? Chodzi Ci o modem?

> Czy coś takiego istnieje?

Uwzględniając ww parametry, to w cenie do 1600zł chyba ciężko będzie
(IMO ta bateria i ten wbudowany modem klasyfikuje netbooki (czy małe
laptopy) na wyższą/droższą półkę)

Może tu coś wybierzesz:
http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/529738

--