Re: Dell Studio 1555 czyszczenie

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Sun 20 Jun 2010 - 19:55:48 MET DST

G Nowak pisze:
Co do czyszczenia odkurzaczem warto jednoczesnie ssajac
> odkurzaczem wdmuchiwac sprezone powietrze z drugiej strony.

Do wyboru mam tylko otwór bezpośrednio pod wentylatorem. Trochę mi się
te kilka minut pełnej mocy nie uśmiecha. Nie zrobi się przypadkiem
prądnica i trzeba będzie za chwilę wymieniać wentylatora?
2 cm od wentylatora jest już wylot powietrza do którego przystawienie
odkurzacza właściwie skutkuje tym samym. Trochę to pomaga ale kupowałem
Della żeby mieć przemyślaną technologię, dobrą jakość i porządny serwis.
A tu sprzęt jednorazowego użytku jak wszędzie.