Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Sun 20 Jun 2010 - 11:16:03 MET DST
Message-ID: <slrni1rn2i.fjs.januszek@gimli.mierzwiak.com>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

KILu napisał(a):

> Musi, jesli reklamujesz sprzet z tytulu niezgodnosci z umowa - i do tego nie
> potrzebujesz dokumentu gwarancji, wystarczy Ci paragon.

Jedyne co sprzedawca *musi* to musi odpowiedziec na reklamacje z tego
tytulu. Podkreslam: *odpowiedziec*. Są sprzedawcy ktorzy z automatu
odpowiadaja, ze nie uznaja reklamacji. I od tej chwili w zasadzie
niczego juz nie musza. Stan taki trwa az do uzyskania prawomocnego
wyroku Sadu ;)

[...]

> Inna sprawa, ze powyzsze dotyczy osob prywatnych. Zdaje sie, ze przy zakupie
> na fakture dzialaja inne przepisy...

KC i rękojmia.

j.

-- 
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...
Received on Sun Jun 20 11:20:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 20 Jun 2010 - 11:51:03 MET DST