Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?

Autor: G Nowak <gnowak84.wytnij.to_at_gmail.com>
Data: Sat 19 Jun 2010 - 23:55:04 MET DST

> W Uk jest tak: dzwonisz (co prawda do Indii i ciezko sie gada), nie
> pytaja o rachunki, karty czlonkowskie klubu Czarny Lotos ani rozmiar
> stanika kochanki, kurier przychodzi nastepnego dnia a laptop wraca
> naprawiony w 5 dni. Czasem czytam, co wyprawiaja serwisy w Kambodzy
> (Polandii) i dziwie sie, iz maja jeszcze jakichkolwiek klientow skoro
> sprzet firmowy sprzedawany jest z miedzynarodowa gwarancja.

Oczywiscie pewnie nie beda chcieli do PL odeslac, nie wiem tez czy
przyjma paczke z zagranicy, czy koniecznie beda chcieli zalatwic to
swoim kurierem wiec w gre wchodzi podrzucenie znajomym za granica ale to
pewnie mniejszy problem niz boksowanie sie z serwisem w pl i targanie
Makro po sadach.

--
pozdr