UĹźytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze>
napisaĹ w wiadomoĹci grup dyskusyjnych:op.vekcpogmbp2dyt@pavilion.opteris.pl...
> Serwis w HP - od jednych slysze, ze dziala blyskawicznie... Sami nawet
> przysylaja kuriera po sprzet. Inni znowu opisywali jakies "zalane" plyty
> glowne...
Jeden kolega - padĹa pĹyta gĹĂłwna to czekaĹ miesiÄ
c. U innego zdechĹa bateria -
powiedzieli, Ĺźe bÄdzie czekaÄ 4 tygodnie. Faktycznie bĹyskawiczny serwis...
> Malo tego - przypomnialem sobie, ze faktura za laptopa byla wystawiona na
> firme - nie wiem, czy przypadkiem te cale ustawy nie reguluja tego... Nie
> wiem, czy "regonowcy" sa jakos "specjalnie" potraktowani, czy tak jak
> wszyscy?
Skoro byĹa wystawiona faktura to obowiÄ
zkiem sklepu jest wystawienie duplikatu.
Niestety nie obowiÄ
zuje niezgodnoĹÄ towaru z umowÄ
.
-- Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversityReceived on Sat Jun 19 22:15:02 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 19 Jun 2010 - 22:51:02 MET DST