Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sat 19 Jun 2010 - 22:13:49 MET DST
Message-ID: <hvj8d1$s6r$1@news.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response

UĹźytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze>
napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.vekcpogmbp2dyt@pavilion.opteris.pl...
> Serwis w HP - od jednych slysze, ze dziala blyskawicznie... Sami nawet
> przysylaja kuriera po sprzet. Inni znowu opisywali jakies "zalane" plyty
> glowne...

Jeden kolega - padła płyta główna to czekał miesiąc. U innego zdechła bateria -
powiedzieli, że będzie czekać 4 tygodnie. Faktycznie błyskawiczny serwis...

> Malo tego - przypomnialem sobie, ze faktura za laptopa byla wystawiona na
> firme - nie wiem, czy przypadkiem te cale ustawy nie reguluja tego... Nie
> wiem, czy "regonowcy" sa jakos "specjalnie" potraktowani, czy tak jak
> wszyscy?

Skoro była wystawiona faktura to obowiązkiem sklepu jest wystawienie duplikatu.
Niestety nie obowiązuje niezgodność towaru z umową.

-- 
Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity 
Received on Sat Jun 19 22:15:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 19 Jun 2010 - 22:51:02 MET DST