Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?

Autor: jurajski Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec_at_jaskinia.na.jurze>
Data: Sat 19 Jun 2010 - 22:04:26 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
Message-ID: <op.vekcpogmbp2dyt@pavilion.opteris.pl>

Dnia 19-06-2010 o 21:45:05 nom <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał(a):

>
> UĹĽytkownik "jurajski Jaskiniowiec"
> <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze> napisał w wiadomości
> news:op.vej71hunbp2dyt@pavilion.opteris.pl...
>
>
>> Doradzono mi, zebym nie odsylal laptopa bezposrednio do HP, tylko
>> probowal go reklamowac w Makro - mialbym przynajmniej ten przywilej, ze
>> po trzech naprawach przysluguje mi nowy, albo zwrot kasy.
>
> Złóż reklamację do Makro, nie pamiętam dokładnie, ale mają chyba 14 dni
> roboczych na rozpatrzenie, jak w tym czasie siÄ™ nie wyrobiÄ… to muszÄ…
> zwrócić kasę.
> Kumpel reklamował kiedyś wózek w Biedronce i po miesiącu nie przyszedł
> jeszcze z serwisu to oddali mu pieniÄ…dze.
> Jak kiedyś wysłałem monitor do serwisu Fujitsu Siemens (myślałem, że
> będzie szybciej niż przez sklep) to naprawiali mi 2 miesiące, bo
> sprowadzali częsci z zagranicy i wszystko zgodnie z gwarancją, Jakbym
> załatwiał przez sklep to po 3 tygodniach musieliby oddać kasę. :-)
>

No tez wlasnie tak probuje zrobic, tylko czy fakt braku karty gwarancyjnej
nie bedzie przeszkoda?

Serwis w HP - od jednych slysze, ze dziala blyskawicznie... Sami nawet
przysylaja kuriera po sprzet. Inni znowu opisywali jakies "zalane" plyty
glowne...
Z drugiej strony - oddajac sprzet do punktu gdzie sie go zakupilo, daje mi
to jakas tam gwarancje na "respektowanie ustaw"...

Malo tego - przypomnialem sobie, ze faktura za laptopa byla wystawiona na
firme - nie wiem, czy przypadkiem te cale ustawy nie reguluja tego... Nie
wiem, czy "regonowcy" sa jakos "specjalnie" potraktowani, czy tak jak
wszyscy?
Received on Sat Jun 19 22:05:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 19 Jun 2010 - 22:51:02 MET DST