Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sat 19 Jun 2010 - 21:45:05 MET DST

UĹĽytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze>
napisał w wiadomości news:op.vej71hunbp2dyt@pavilion.opteris.pl...

>Doradzono mi, zebym nie odsylal laptopa bezposrednio do HP, tylko probowal
>go reklamowac w Makro - mialbym przynajmniej ten przywilej, ze po trzech
>naprawach przysluguje mi nowy, albo zwrot kasy.

Złóż reklamację do Makro, nie pamiętam dokładnie, ale mają chyba 14 dni
roboczych na rozpatrzenie, jak w tym czasie się nie wyrobią to muszą zwrócić
kasÄ™.
Kumpel reklamował kiedyś wózek w Biedronce i po miesiącu nie przyszedł
jeszcze z serwisu to oddali mu pieniÄ…dze.
Jak kiedyś wysłałem monitor do serwisu Fujitsu Siemens (myślałem, że będzie
szybciej niż przez sklep) to naprawiali mi 2 miesiące, bo sprowadzali częsci
z zagranicy i wszystko zgodnie z gwarancją, Jakbym załatwiał przez sklep to
po 3 tygodniach musieliby oddać kasę. :-)