Re: Grafika - która

Autor: =Marcos= <marcos_at_wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
Data: Sat 19 Jun 2010 - 19:20:02 MET DST

> Zastanawiałem się między zwykłą wersją z Glaciatorem a TOP i pożałowałem
> te 10 zł stwierdzając, że sobie suwaczkami podkręcę. Coś mi się widzi
> jednak, że różnica była nie tylko w zegarach, bo w zwykłej wersji
> wentylator cały czas zasuwał na 100%

A zainstalowałeś razem ze sterownikami Asus SmartDoctor? Taki sobie siedzący
w trayu programik zajmujący około 20MB w pamięci (moim zdaniem za dużo), ale
wydaje mi się, że karta dużo lepiej zarządza prędkością wentylatora po jego
instalacji. Możesz sobie ustawić 4 poziomy prędkości dla różnych temperatur
itp. itd. No chyba, że nie masz Windowsa - nie wiem czy dla innych systemów
toto istnieje.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl