Re: Manta MM1500 -> PC?

Autor: Pytanie <xxx_at_xxx.tr>
Data: Fri 18 Jun 2010 - 12:11:13 MET DST

> Kurteczka gdzieś posialem czarodziejską kulę i niejak nie potrafię
> odgadnąć jakiego masz tego PC'ta, jakie tam masz wyjścia z karty
> dźwiękowej

Poniewaz z reguly jestem osoba dosc skrupulatna, staram sie zawsze
przygotowac wszystko od A do Z.
W linku ktorym podalem jest screen z plyty glownej z rozpisanymi wy/we karty
dzwiekowej oraz recznie sporzadzony rysunek wyjsc z pudelka sterujacego od
manty. Plyta to ASUS K8N.

Dlatego napisalem o wersji czarnej, bo dokopalem sie do manuala od wersji
bialej i nijak mi to nie rozjasnilo problemu - w sensie 2 glosniki dzialaja
ale zmieniam/zamieniam wtyczki i siakos przy opcki TEST nie chce dzialac w
ukladzie 5+1.