Re: który z dwoch laptopow?

Autor: Konrad N.S. <najswiezy_at_op.pl>
Data: Fri 18 Jun 2010 - 11:58:26 MET DST

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości
news:hvd7up$juu$1@inews.gazeta.pl...

> Zapomnij wiec o obydwu, mialem watpliwa przyjemnosc pracowac chwile na
> Dellu z ekranem 1366x768 i to maczace jest zwykle przegladanie WWW, o
> CAD/CAM albo arkuszach excela nie chce nawet myslec.

jaki więc ekran pozwoli na komfortową pracę z dużymi arkuszami exela, gdzie
tabele są duże, skomplikowane, z setkami/tysiącami okieniek na
arkuszu/ekranie?

większy niż 15,5-15,6 cala? tego chcę uniknąć, nawet te 15 cali jest dla
mnie duzym rozmiarem gabarytowo.

a może wystarczy 15,6 cali, ale o większej rozdzielczości?

rozwiń proszę i uzasadnij.