Re: Manta MM1500 -> PC?

Autor: ApanasBudriszko <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Fri 18 Jun 2010 - 13:05:36 MET DST

W dniu 2010-06-18 12:11, Pytanie pisze:

> Poniewaz z reguly jestem osoba dosc skrupulatna, staram sie zawsze
> przygotowac wszystko od A do Z.
> W linku ktorym podalem jest screen z plyty glownej z rozpisanymi wy/we karty
> dzwiekowej oraz recznie sporzadzony rysunek wyjsc z pudelka sterujacego od
> manty. Plyta to ASUS K8N.

zapomniałes tylko napisać co to jest, nie każdy wie jak wyglada
instrukcja płyty albo głosników

no i gdzie tu jest problem ? masz wyjście na głośniki frontowe i tylne
tu chyba nie ma filozofii żadnej ? suba jak też widać w twych
skrupulatnie przygotowanych materiałach nie podłączysz bo plyta nie
obsługuje