Re: Pomysł na laptopa do kupienia

Autor: Kuba <qbutek_at_onet.pl>
Data: Thu 17 Jun 2010 - 23:05:27 MET DST

Jasko Bartnik pisze:

> 3. Praktyczny... bo tak i już :)
>
> Najbliżej ideału byłoby skrzyżowanie MacBook Air z MacBook Pro na i7
> ale przeraża mnie zarówno cena jak i system na nich zainstalowany.

A cóż Cię w Snow Leopardzie przeraża? Brak gier?
We wrześniu będzie 3 lata jak OSX używam i nie wyobrażam sobie powrotu
do Windows...
;)

> Jest coś w przystępnej cenie, co byłoby wydajne, przenośne i
> praktyczne?

Przystępna cena to szerokie pojęcie...
;)

> Pominąłem oczywistości: obowiązkowo Bluetooth, Wifi, przynajmniej
> jeden port USB, LED-owa matryca.

To zamiast Air'a weź MacBook Pro w wersji 13 cali, jeśli zbyt drogo masz
jeszcze tańszego, "zwykłego" MacBooka White.
Ale teraz w związku z wejściem nowego modelu (2,4GHz), starsze wersje
(2,26GHz) schodzą w niższych cenach.

Oczywiście jeśli 13tka jest zbyt mała masz 15tkę, ale i cena odpowiednio
wyższa.

Pozdrawiam,
Kuba