Re: Pomysł na laptopa do kupienia

Autor: Jasko Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Thu 17 Jun 2010 - 23:24:13 MET DST

On 17 Cze, 23:05, Kuba <qbu...@onet.pl> wrote:

> A c Ci w Snow Leopardzie przera a? Brak gier?
> We wrze niu b dzie 3 lata jak OSX u ywam i nie wyobra am sobie powrotu
> do Windows...
> ;)

Nie tam - czasem jakiegoś "flasha" pomęczę z nudów. A Leopard mnie
najzwyczajniej przeraża - już chociażby dlatego, że moja uczelnia nie
udostępnia Matlaba na ten system, a to moje główne narzędzie pracy.
Już wystarczył mi szok, że wraz z uaktualnieniem do Windows 7 zniknął
jeden z moich toolboxów do UDP.

> Przyst pna cena to szerokie poj cie...
> ;)

Prawda. Ale chodziło mi o znalezienie jakiegoś złotego środka, bo
najmocniejsze MacBook-i to wydatek ponad 10 tys. złotych, a to już
mocno przekracza mój budżet :) Wystarczyłby ten zwykły Air za "trzy z
kawałkiem", gdyby trzymał baterię tyle co Pro i miał jego procesor.

> Oczywi cie je li 13tka jest zbyt ma a masz 15tk , ale i cena odpowiednio
> wy sza.

Właśnie 13" wydaje się być optymalne - akurat nadaje się do walnięcia
się wieczorem na kanapie. Mac to tylko propozycja, bo to - do niedawna
- jedyny mocny komputer z żywotną baterią, który znałem :) Teraz mam
chrapkę na Acer-a 3820TG.