Re: no more WD! [narzekanie]

Autor: Hades <waruga_at_vp.pl>
Data: Tue 15 Jun 2010 - 01:42:17 MET DST

> Użytkownik "Konrad Kosmowski"
[ciach]

> [...]

> dostępności
> mocy przetwarzania jest kluczowe.
> Dalej na tym spektrum mamy normalne systemy wspierające działalność operacyjną
> (wyobraź sobie, że US Navy również ma systemy np. HR bo to normalna firma w
> zasadzie).
> Kolejno mamy normalne systemy bazowej infrastruktury.
> I kończymy na najmniej krytycznych systemach do np. modelowania, rozwoju,
> symulacji itd.

> Więc jakiej klasy infrastrukturę masz na myśli? I jaki związek - do ciężkiej
> cholerci - ma to z eksploatowaniem dziesięcioletnich serwerów na jakiejś

Zwiazku z serwerami na jednym z wydzialow PW ma to oczywiscie niewiele, ale
twoja wypowiedz jasno pokazala jak bardzo masz ograniczony umysl (nie jest to
oczywiscie to samo co ograniczonie umyslowe). Nie da sie ukryc ze rozwiazania
o ktorych napisales mialy bez watpienia zastosowanie, ale przyjmij to do
wiadomosci
ze ludzie myslacy najpierw licza a dopiero potem wydaja pieniadze. Nie
odwrotonie.
Tak wiec US Navy do swoich obliczen kupia 2000 konsol PlayStation 3 i za ich
pomoca
robila potrzebne jej obliczenia. Tak wlasnie. Konsola PlayStation 3. Nie serwery
Intela, nie SUN a po prostu zwykle konsole do gier. Takie rozwiazanie okazalo
sie
najbardziej oplacalne. Na PW moze byc wiec podobnie. Eksploatowanie starych
muzealnych serwerow jest tansze niz ich wymiana na nowy sprzet. Jesli trudno ci
w to uwierzyc to nic na to nie poradze.
AM