Re: czy to ma sens: modowanie sterowników do karty graficznej

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 14 Jun 2010 - 14:56:12 MET DST

Vituniu in news:4c161b59$0$17088$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
> "Almost every version of Rage was used in mobile applications, but there
> were also some special versions of these chips which were optimized for
> this. They were ATI's first graphics solutions to carry the Mobility
> moniker. Such chips included:
> * RAGE Mobility C, EC, L, M2, (RAGE Pro-based) (Motion Compensation)
> * RAGE Mobility P, M, M1 (RAGE 128-based) (Motion Compensation, IDCT)
> * RAGE Mobility 128, M3, M4 (RAGE 128Pro-based) (Motion Compensation,
> IDCT)
> It appears that these cards have a compatibility issue with DirectX 9.0c

jeszcze nie wykorzystalem - ale juz dziekuję.

> A pamietaj sie pozniej pochwalic wynikami tego eksperymentu. :)

jesli o mnie chodzi, to spokojnie, spokojnie :) Po prostu przypadkowo
wdepnalem na te stronę o modowaniu i zaciekawilo mnie to. O tyle, że ten
laptop stary, co to go mam od czasu do czasu pod ręką, ma też różne wersje
sterownikow grafy, mlodsze, starsze, ale zdaje sie, że najnowszy ster. to
jakis rok [w tej chwili nie mam plikow pod reką] 2002 chyba. Ale z pewnością
co ktorys z tych sterownikow zainstalowany, to mniej lub wiecej opcji
konfiguracyjnych dla karty. Wiec ciekawym, co wyplynie ze sterownikow do np.
rage 128 z roku powiedzmy... 2004,2006 może. No, nowsze [jesli są] to
zdecydowanie moga byc za nowoczesne. Tak to wygląda. A czy w ogole zadziała?
A licho wie, w sumie, to dlatego pytalem tutaj :)