Seagate - problem .

Autor: Boch <no_spam_at_nospam.pl>
Data: Sun 13 Jun 2010 - 12:22:45 MET DST

Znajoma dała mi swój komputer jako , że coś tam trochę się znam -
zaznaczam trochę .
Komputer po włączeniu zaczyna się bootować - pojawia się plansza windows ,
trochę czasu boot-uje i restart i od nowa to samo .
Chciałem się dostać na dysk za pomocą BootCD i partition magic czy coś
wogóle jest na dysku - ale program w ogóle nie chce się zabootować .
Chciałem zrobić reinstalkę systemu ale też kończy na pierwszym haśle
"Komputer sprawdza ...." i też koniec .
Po podłączeniu dysku do innego komputera system również nie chce się
wystartować , ani ten dobry ani ten z tego wywalonego dysku ?
Dysk to Seagate Barracuda 7200.10 250giga.
Może jakiś pomysł ... - czy tylko już nowy dysk czeka .

Boch