Re: Seagate - problem .

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sun 13 Jun 2010 - 20:35:03 MET DST

Użytkownik "Boch" <no_spam@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:hv2bhe$ct1$1@inews.gazeta.pl...
> Dysk to Seagate Barracuda 7200.10 250giga.
> Może jakiś pomysł ... - czy tylko już nowy dysk czeka .

Miałem podobny problem z dyskiem Seagate 320GB Seagate seria 11.
Start windowsa i restart.
Sprawdziłem dysk programem MHDD i wyszło, ze ma uszkodzone sektory (kilka),
ale nie dało się ich remapować.
Zgrałem wszystkie prartycje na dysk 500GB (bo taki miałem pod ręką) z opcją
omijania błędnych sektorów, po czym wyzerowałem dysk i oddałem do sklepu
(był na gwarancji). Po tygodniu dostałem nowy i zgrałem z powrotem te
partycje na nowy dysk i o dziwo windows ruszył, ponaprawiał jakieś tam pliki
i działał bez reinstalowania. Bazy danych i programy nie ucierpiały.