Re: Ati moobilny Radeon HD 4570 jak schłodzić?

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sun 13 Jun 2010 - 11:58:27 MET DST

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hv28o3$1fp$1@inews.gazeta.pl...

> Wiem że dobrze robi rozebranie laptopa dokładne wyczyszczenie i położenie
> nowej pasty pod radiatory.
> Ciekawe co gwarancja na to.

Nic, możesz rozbierać dowoli, tam nie ma plomb. Poza tym standardowa
gwarancja Della polega właśnie na tym, że sam sobie wymieniasz zepsuty
podzespół (ja tak właśnie wymieniałem dysk twardy, nowy dostałem kurierem,
stary zwróciłem).
Podobnie w HP, tylko, że w HP masz czas 7 dni na zwrócenie zepsutej części,
a w Dellu kurier daje Ci nową część na wymianę.
Mam Della studio 15555 z grafiką HD4570, gdzie sprawdzasz temperaturę, bo u
siebię nie czuję, żeby się grzała. Jakie masz sterowniki, bo ja zapodałem
jakieś z XP (chociaż mam Vistę), bo obsługują tryb pełnoekranowy w
programach DOSowych.