Re: Ati moobilny Radeon HD 4570 jak schłodzić?

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Jun 2010 - 19:19:43 MET DST

nom pisze:

> Mam Della studio 15555 z grafiką HD4570, gdzie sprawdzasz temperaturę,
> bo u siebię nie czuję, żeby się grzała. Jakie masz sterowniki, bo ja
> zapodałem jakieś z XP (chociaż mam Vistę), bo obsługują tryb
> pełnoekranowy w programach DOSowych.

Temperaturę sprawdzam w TechPowerUp GPU-Z
Mam W7 64, sterowniki wgrane przez producenta
Z tego co się zorientowałem to grafika jest w przedniej części obudowy
(przed klawiaturą)
CPU - 38 stopni
GPU - 50
HDD - 45 ale tego wolałbym nie spowalniać no chyba że to dla niego za
ciepło. Jest w pobliżu grafiki więc jej temperatura mu nie sprzyja.
Wszystko to przy 10% użycia procesora.
Rozważałem też zakup podstawki chłodzącej ale opinie o taki sprzecie są
dość sprzeczne więc na razie skonstruowałem 3cm gumowe podstawki-nóżki.
Różnicy jakoś nie zauważam :-(