Re: Netbook ze "stonki"

Autor: zenek <zenek_at_op.pl>
Data: Fri 11 Jun 2010 - 14:08:36 MET DST

Tomek pisze:

> Tak, wiem, że jest linux dla ARM, ale chodzi o praktyczną możliwość
> instalacji na tym konkretnym sprzęcie - kwestia czy i jak można
> zaprogramować flasha (czy np. trzeba odpalać linuksa z karty pamięci jak
> to się robiło w niektórych urządzeniach z wince), czy jest obsługiwany
> sprzęt tej zabawki (albo ile trzeba spędzic czasu żeby zmusić go do
> współpracy), czy są jakieś obrazy/dystrybucje przygotowane pod ten typ
> urządzenia czy trzeba robić "linux from scratch". To nie jest pecet i
> trzeba sobie zdawać z tego sprawę.

Musialbym poszukac dla tego modelu czy sa gotowe image, za start
odpowiada boot loader a dla niego to bez roznicy co bootuje.
Chyba jest android z gotowcow.

http://www.youtube.com/watch?v=-8ijySHB7Cs&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=CX7mOiM6HBQ&feature=PlayList&p=BE63D936771F3E91&playnext_from=PL&playnext=1&index=21