Sklep internetowy godny polecenia...

Autor: raviz <ravizusunto_at_vp.pl>
Data: Fri 11 Jun 2010 - 14:24:41 MET DST

...dodatkowo z dobrymi cenami? Swego czasu Komputronik spelnia wg mnie
te warunki. Mam jednak wrazenie, ze od momentu otwarcia fizycznych
sklepow ceny poszly w gore.
Oto komponenty, ktorych zakup mnie interesuje:

- płyta główna: EVGA Classified SR-2
- procesor 2x Intel Xenon E5620
- pamięć RAM: 2x Corsair Dominator GT 3x2GB 1600MHz CL7
- karta graficzna: EVGA GTX 480
- dysk twardy: 2x Seagate 1TB 32mb cache
- Napęd: BLU-RAY LG BH10LS30
- zasilacz: Enermax Revolution85+ 1250W
- obudowa: Lian Li Armorsuit PC-P80B
- monitory: 2x HP LP2475w

Z plyta nie robie sobie zbyt duzych nadziei, jako nowosc jest niemal nie
do dostania. Chyba, ze ktos z Was wie gdzie mozna ja nabyc w PL.

Pozdrawiam......Rafal