Szukam aktualnego UPS typu "on-line" z sinusem około 600W

Autor: Dox <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Fri 11 Jun 2010 - 13:35:17 MET DST

Jako, że ostatnio mój firmowy MGE Nova 600 przy zaniku napięcia resetuje mi
komputer, poszukuję zasilacza awaryjnego typu "on-line" z separacją sieci i
sinusem na wyjściu. Dodam, że stary UPS najgorzej radzi sobie z chwilowymi
zanikami bo przy całkowitym zaniku komputer potrafi jeszcze podtrzymywać. Co
obecnego na rynku możnaby polecić ? Moc to około 500-600W na większej mi nie
zależy. Większość to niestety albo typu "off-line" albo "line-interactive" z
kwadratem na wyjściu i ze zbyt słabą separacją od sieci.