Re: laptop - temperatury - czy to dużo?

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 13:36:15 MET DST

W dniu 8 czerwca 2010 12:46, Saiko Kila pisze:
> Ja używam programu monitorującego temperaturę dysku, wybieram sobie
> wykres według max albo średnich temperatur i widzę że w ostatnim
> miesiącu rośnie, zwłaszcza ostatnio.

A może ktoś wie jak za pomocą SpeedFana uzyskać efekt taki, aby w
laptopie obniżyć temperaturę o 10st? Nie wiem, np prędkością
wentylatorów lub ich częstotliwością załączania.

Idzie lato, to może bym to zrobił. Przechylił szalę na korzyść
zimniejszych kolan kosztem trochę większej głośności.

Tylko sam tego nie zrobię, bo to kosmetyka i bawienie, a myślę że
kombinowaniem można coś popieprzyć w ustawieniach i jeszcze doprowadzić
do usterki. Ale chętnie bym o te 10st obniżył temperaturę za pomocą
SpeedFana (bo chyba można).

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?