Plyta glowna - nie podtrzymuje czasu

Autor: DiVeReK <CIACHU.CIACHU.divek.CIACHU.CIACHU_at_op.pl>
Data: Sat 05 Jun 2010 - 11:08:51 MET DST

Witajcie,
Czy oprócz wyczerpującej się baterii mogą być jeszcze jakieś inne
przyczyny tego, Ĺźe za kaĹźdym uruchomieniem OS mam nieaktualny czas
systemowy?
Bateria jest w zasadzie nowa, wymieniałem ją mniej więcej 2-3 miesiące
temu, bo zwyczajnie się wyeksploatowała po 3-4 latach używania -
normalna rzecz. Ustawienia BIOSU póki co się nie resetują, jedynie czasu
nie trzyma prawidłowo.

--
Pzdr
Tom