Re: Plyta glowna - nie podtrzymuje czasu

Autor: PP <pp_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Jun 2010 - 11:18:27 MET DST

> Bateria jest w zasadzie nowa, wymienia艂em j膮 mniej wi臋cej 2-3 miesi膮ce
> temu, bo zwyczajnie si臋 wyeksploatowa艂a po 3-4 latach u偶ywania - normalna
> rzecz. Ustawienia BIOSU p贸ki co si臋 nie resetuj膮, jedynie czasu nie trzyma
> prawid艂owo.

Padni臋ty kondensator blokuj膮cy bateri臋, trafi艂em na kilka p艂yt w kt贸rych
z偶era艂o mi bateri臋 w kilka dni ( seria Asus M2N sprzed 3-4 lat ).
Je艣li masz czym to mo偶na zmierzyc pob贸r pr膮du i por贸wna膰 z jak膮艣 dobr膮
p艂yt膮, w pojemnikach z klipsem od g贸ry jest to proste, wsuwasz kawa艂ek
papieru pod klips i masz wolne pole do ko艅c贸wek miernika :)
Piotr