Re: atramentowka z tanimi zamiennikami?

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Fri 04 Jun 2010 - 23:51:26 MET DST

"Przemek" <raz@onet.pl> wrote in message news:hubd2q$p5l$1@inews.gazeta.pl...
> kamil nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> Jeśli czasem, to tym bardziej laser.

ja wiem ze dorabiam ideologie bo mnie nie stac, ale mam komplet (drukarka
+zamienniki za 250 pln) koszt wydruku strony to jakies 5 groszy, calosc
bezobslugowa przez conajmniej rok, po kiego grzyba mam placic 2-3 razy tyle
za 'to samo'?

gdybym mial sie babrac z zamiennikami, czy mial ilosc wydrukow o rzad czy dwa
wieksza to bym myslal nad laserem, w obecnych warunkach to kasa w bloto

ba, atramentu to sobie doleje w 5 min a toneru dosypie, tylko co z bebnem?